Animacja 2d
Tworzenie gier 2D i 3D

Montaż filmu
Grafika 3D
Tworzenie muzyki
K±cik pocz±tkuj±cego

Gimp Eksport animacji w Toon Boom Studio

      Na koniec zostaje nam wyeksportować naszą animację do pliku, który uruchomi się poza programem Toon Boom Studio i umożliwi nam ukazanie go innym ludziom.



Eksport jest dość prosty. Wystarczy wybrać z menu górnego File->Export movie i uruchomi się okienko eksportu.

toon_boom_15.jpg

Okienko to wygląda tak jak obok na zdjęciu. Możemy tu wybrać rodzaj pliku wyjściowego. Może nim być np. plik avi, flashowy swf czy też plik mov QuickTime.

Przy standardowych ustawieniach dość dobre efekty uzyskiwałem stosując właśnie pliki o rozszerzeniu .mov.
Przy plikach avi było ustawione ograniczenie na ilość danych do 90kb/s i jakość była bardzo kiepska. Dopiero usunięcie tego ograniczenia znacznie poprawiło jakość obrazu.

Wybierając odpowiedni format pliku możemy jeszcze wybrać dodatkowe opcje poprzez kliknięcie na button "Opcje"

toon_boom_16.jpg

W kolejnym oknie wybieramy "Ustawienia". Wtedy uruchomi się panel "Ustawienia kompresji", gdzie ustawiamy tryb kompresji, ilość klatek na sekundę, co ile ma być kluczowa klatka, ilość kolorów, wybrać jakość, możemy ograniczyć ilość danych na sekunę oraz do dyspozyji mamy dodatkowe opcje uzależnione od typu kompresji.

Warto jednak testować co da najlepszą jakość przy jak najmniejszym pliku wyjściowym w szczególności, gdy zamierzamy ten plik wrzucić do Internetu, gdzie często musimy się liczyć z wielkością plików...



Czytaj dalej: Import postaci i elementów
Warning: include_once(includes/rss_fetch.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/ekoinst/domains/pcwiedza.pl/public_html/grafika/includes/funkcje.php on line 531

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'includes/rss_fetch.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php52/usr/share/pear:/opt/alt/php52/usr/share/php') in /home/ekoinst/domains/pcwiedza.pl/public_html/grafika/includes/funkcje.php on line 531

Różne

copyright © Pcwiedza.pl