Tryby mieszania obrazków w Androidzie
Dla tych, którzy na co dzień korzystają z Photoshopa brak możliwości wyboru trybu mieszania warstw byłby olbrzymim ograniczeniem możliwości tego programu. W Corona SDK również mamy możliwość wyboru w jaki sposób będą mieszane nakładające się na siebie obrazki.
Najprostszym sposobem mieszania jest całkowite przysłonięcie obrazka przez ten który leży wyżej. Zobaczmy to w praktyce:
Ładujemy 2 obrazki (klikamy prawym klawiszem myszy na obrazku i dać "zapisz jako" do katalogu, gdzie są pliki projektu Corona SDK, czyli np. main.lua.):
- znana nam już - pilka_plazowa.png <- można go tu pobrać
- oraz tło - krajobraz.png <- można go tu pobrać
local krajobraz = display.newImage("krajobraz.png")
local pilka_plazowa = display.newImage("pilka_plazowa.png")
pilka_plazowa.blendMode = "multiply"
Ładujemy najpierw obrazek z krajobrazem później naszą już znaną piłkę plażową a następnie wybieramy tryb mieszania.
Zachęcam do samodzielnych testów.
Czytaj dalej: Jak wyświetlić obrazek - Android
Warning: include_once(includes/rss_fetch.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/ekoinst/domains/pcwiedza.pl/public_html/tworzenie-gier/includes/funkcje.php on line 548
Warning: include_once() [function.include]: Failed opening 'includes/rss_fetch.php' for inclusion (include_path='.:/opt/alt/php52/usr/share/pear:/opt/alt/php52/usr/share/php') in /home/ekoinst/domains/pcwiedza.pl/public_html/tworzenie-gier/includes/funkcje.php on line 548